Rad imam slovo Seznam forumov
Prijava Registriraj se Pogosta vprašanja Seznam članov Išči Rad imam slovo Seznam forumov




Mevedje Brdo

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rad imam slovo Seznam forumov » Moj arhiv
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Ucitelj
Administrator foruma


Pridružen/-a: 31.03. 2006, 16:24
Prispevkov: 1810
Kraj: Dob pri Domžalah

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2007 18:05    Naslov sporočila: Mevedje Brdo Odgovori s citatom

Very Happy
Poročilo o taboru – Medvedje Brdo
Dom Medved - od 6. aprila do 9. aprila 1999Razred: 7. b
7 fantov
13 deklet
20 učencev in
spremljevalec
razrednik 7. b Bogdan Osolin

Program tabora
Prvi dan- torek, 6. 04. 1999
Odhod s posebnim avtobusom je bil v ponedeljek, 6. 04. 1999 ob 9. uri. Poleg razrednika se je učencem pridružila kot spremljevalka še študentka.
K Domu Medved na Medvedjem Brdu smo prispeli pribl. ob 1030 . Pred domom na je prijazno sprejel g. Vojko Bizjak, pedagoški vodja našega tabora, ki nam je v največji učilnici najprej spregovoril o programu tabora, nato pa je predstavil hišni red upravnik Doma Medved Bojan Rupnik. Potem so se vsi učenci namestili v tri velike sobe s pogradi.
Po kosilu se je začela izvedba programa po vnaprej določenem planu dela.
Učenci so bili vsak dan razdeljeni v dve skupini.
Prva skupina je popoldne najprej izvedla plezanje po plezalni steni Doma, druga pa je začela z osnovami prve pomoč (pomen, naloge laične in strokovne PP, odgovornost, cilji, dolžnosti, transport, trikotna ruta itn.). Po dveh urah sta se skupini zamenjali, tako sta obe v celoti uresničili program dela prvega dne.
Po večerji smo imeli t.i. razredno uro, na kateri smo izvedli skupinsko socialno igro Kam na končni izlet.
Vsak večer so imeli učenci tudi »obnovo dneva«, ko so v svoje zvezke zapisali nekakšen »dnevniški zapis«.
Prvi večer je potekala (od 20.-21. ure) tudi likovna delavnica, ki jo je vodil učitelj likovne vzgoje Vladimir Leben, vojak v civilu ali civilnik.
Drugi dan- sreda, 7. 04. 1999
Po zajtrku, jutranjem ocenjevanju sob in jutranji telovadbi sta se skupini spet razdelili na polovico. Zaradi napovedi slabega vremena je pedagoški vodja zamenjal četrtkov in sredin načrt.
Prva skupina je »odkolesarila« na gorskih kolesih, druga pa odšla na »naravoslovno-ekološki « pohod do dinozavrovih stopinj, kjer sta se skupini zamenjali.
Po kosilu in kratkem počitku je prva skupina odšla na prizorišče, kjer se je preizkusila v lokostrelstvu, druga pa je »na terenu« poslušala predavanje o drevesih (Gozd je življenje).
Po večerji je bila druga razredna ura, kjer so »odigrali« novo skupinsko socialno igro, nato pa so z g. Matjažem obnovili dan.
Zvečer smo si ogledali »turistično« kmetijo, kjer smo si podrobno pogledali »ohranjen« dnevni prostor s krušno pečjo in drugimi »starinskimi« ohranjenimi kmečkimi orodji.
Tretji dan- četrtek, 8. 04. 1999
V četrtek so bili zaradi celodnevnega deževja učenci ves dan v domu. Zjutraj nas je presenetila celo tanka snežna odeja…
Skupini sta v dopoldanskem in popoldanskem času opravili večji del spoznavanja prve pomoči (ureznine, piki, rane, zastrupitve, izpahi, imobilizacija itn. V »domskem« laboratoriju pa sta dopoldan in popoldan spoznavali tudi različna živa bitja (v umetnem okolju).
Na večerni razredni uri smo čas posvetili našim medsebojnim odnosom.
S kvizom se je pričel zadnji družabni večer. Po njem so učenci tekmovali v »karaokah«, na kateri so predstavili zvrhano mero svoje ustvarjalnosti, saj je voditelj Klemen javno izrazil mnenje, da takšnih »karaok« doslej še ni doživel.
Potem so skoraj vsi zaplesali, nekateri pa so se šli druge družabne igre (npr. šah). Tisti večer so »moji« učenci z veliko težavo zaspali…
Četrti dan- petek, 9. 04. 1999
Zadnji dan so »taborniki« 7. b razreda (v eni skupini) spoznali še novo znanje o prvi pomoči (krvavitve, električne poškodbe itn.) Del svojega pridobljenega znanja so uporabili tudi v praksi, saj so dopoldanske »taborniške« igre vsebovale tudi spretnosti in znanje prve pomoči (tekmovanje v reševanju ranjenca).
Po končanih družabnih-taborniških igrah je bila na vrsti slovesna podelitev priznanj oziroma diplom (za najboljše pospravljanje sob, za nastop na karaokah, za najboljše lokostrelce, »alpiniste« itn.). Nagrajeni in pohvaljeni so bili prav vsi udeleženci tabora! Slovo je bilo ganljivo… Seveda smo na koncu naredili tudi »gasilsko« fotografijo z navzočimi delavci doma.

Razrednikovo mnenje o taboru
Celotni program je bil zelo dobro organiziran in voden, vodstvo doma in voditelji /izvajalci program so svoje delo zelo uspešno opravili. Najvišjo oceno so si s svojim sodelovanjem in delom ter obnašanjem zaslužili tudi vsi učenci 7. b razreda, saj so vse naloge (prve pomoči in druge) in dolžnosti (dežurstva pri vsakodnevnih obrokih, skrb za čistočo in urejenost doma, medsebojni odnosi, odnosi do predavateljev) zgledno opravili.
Ugotavljam, da je bil naš tabor zelo uspešen.

Spremljevalec
Bogdan Osolin

Ljubljana, 15. 4. 1999


Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Ucitelj Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Rad imam slovo Seznam forumov » Moj arhiv Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001- 2004 phpBB Group
Designed for Trushkin.net | Styles Database