Ucitelj Administrator foruma
Pridružen/-a: 31.03. 2006, 16:24 Prispevkov: 1810 Kraj: Dob pri Domžalah
|
Objavljeno: 04 Mar 2018 18:28 Naslov sporočila: Test za 6. razred |
|
|
Pisno ocenjevanje znanja - 6. razred
Ime in priimek: ___________________________________________
Število vseh možnih točk: 41
Doseženo število točk: ______________ Ocena: ________________
Preberi besedili (glej prilogo) in odgovori na vprašanja. Odgovarjaj v celih povedih. Pazi na jezikovno pravilnost.
I. DEL: NEUMETNOSTNO BESEDILO
1. Kdo je napisal besedilo in kje je bilo objavljeno? 2 t/___
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Obkroži. Ali so navedene trditve o besedilu pravilne? 2 t/___
Dijak je opazoval Sončevo pego štiri dni. DA NE
S teleskopom je naredil nekaj posnetkov Sončeve pege. DA NE
Ugotovil je, da je Sončeva pega tako velika kot Zemlja. DA NE
Sončeva pega je bila vse dni na istem delu Sončeve ploskve. DA NE
3. Obkroži. Kaj je odkril dijak zadnji dan? 1 t/___
a) Velikost Sončeve pege.
b) Sončevo pego.
c) Zmanjšanje Sončeve pege.
d) Povečanje Sončeve pege.
4. V besedilu (zadnja dva odstavka) pošiči protipomenke navedenih besed. 2 t/___
noč ________________________________________
temnejšim ________________________________________
ožja ________________________________________
skrčila se je ________________________________________
5. Napiši, v kakšnem odnosu so besede (sopomenke, protipomenke, nadpomenke, podpomenke). 2 t/___
sok avion – letalo ____________________________
čaj pijače _________________ črn – bel ____________________________
mleko malo – veliko ____________________________
6. Še enkrat preberi označeni del besedila in izpiši:
a) en osebni zaimek in mu določi osebo, število in spol: 1 t/___
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
b) tri samostalnike in jim določi število in spol: 3 t/___
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
c) dva pridevnika in jima določi število, spol in stopnjo: 2 t/___
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Podčrtane besede zamenjaj z osebnim zaimkom. 3 t/___
Jože in Stanko sta šla igrat tenis, Petra in Zala pa badminton. ____________ _____________
Samo moja sestra in jaz sva poslušala predavanje o prometu. ______________
Košarkarju je bilo na tekmi vroče, nam pa ne. _______________
Milka in jaz sva prijateljici. _______________
Pri teti Jožici in stricu Tonetu so dobili telička, pri nas pa kozlička. _______________
8. Odvisni govor pretvori v premega. Pazi na ločila in začetnice. 2 t/___
Prijatelj mi je povedal, da je neki dijak našel temen madež na površini Sonca.
___________________________________________________________________________
Dijak je prijatelju povedal, da je madež Sončeva pega.
___________________________________________________________________________
9. Dopiši ločila in popravi začetnico, kjer je potrebno. 5 t/___
Andraž nas je vprašal kje ste hodili toliko časa
Zdravnica je pregledala otroka in mu rekla Imaš vneto grlo
Ne cukaj me za lase Je zavpila sošolka.
Ali bova pripravila plakat ali računalniško prosojnico je Tine vprašal Tejo.
II. DEL: UMETNOSTNO BESEDILO
1. Podčrtaj ustrezno. 1 t/___
Besedilo je vzeto iz PESMI / PRIPOVEDI / DRAMSKEGA BESEDILA
2. a) Izpiši književni osebi. 1 t/___
___________________________________ ____________________________________
b) Izberi pravilen odgovor. Ti dve osebi sta: 1 t/___
a) stranski.
b) glavni.
3. O čem govori besedilo? 1 t/___
a) O uspešnem plezanju Rokavice in Rokavičnika.
b) O težavah pri plezanju stvari.
c) O pravljičnih junakih ljudskih pravljic.
č) O prikazu prostora izmišljene dežele.
4. Označi na ustreznem mestu z X značilnosti določene književne osebe. 3 t/___
Rokavičnik Rokavica
pogumen
tat
prestrašen
5. Katera oseba je bila iznajdljiva in kako je to pokazala? Zapiši v dveh povedih. 2 t/___
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
6. Pripiši: 3 t/___
• kraj dogajanja: ____________________________________________________________
• dom glavnih oseb: _________________________________________________________
• kraj, kjer je ena od glavnih oseb doživela nesrečo:________________________________
7. Uredi pravilno zaporedje premikanja glavnih oseb v besedilu. 1 t/___
____________________ Prsi
____________________ Ramena
____________________ Trebuh
8.a) Izpiši eno od dramatikovih navodil za igro - opombo, ki kaže na to, kako se glavni
osebi premikata. 1 t/___
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
b) Razloži s pomočjo besedila: 2 t/___
• kakšen je korajžen človek: ____________________________________________________
• kaj je naveza: ______________________________________________________________
|
|